Θερμο-υγρόμετρο - PIRTIJ LUX
Περιγραφή
Θερμο-υγρόμετρο
Κατακόρυφο θερμόμετρο υγρόμετρο με στρογγυλεμένα άκρα. Ένα μηχανικό θερμόμετρο-υγρόμετρο θα σας επιτρέψει να παρακολουθείτε εύκολα τη θερμοκρασία και την υγρασία της σάουνας. Κομψό, κλασικό στυλ, ταιριάζει απόλυτα στο σχεδιασμό κάθε σάουνας.
Το θερμο-υγρόμετρο είναι ερμητικό, ασφαλές και ανθεκτικό σε υψηλές θερμοκρασίες και υγρασία. Είναι κατασκευασμένο από ξύλο, επομένως είναι πολύ βολικό για χρήση στο μπάνιο ή στη σάουνα. Κατά την κατασκευή αυτού του θερμο-υγρόμετρου, ελήφθησαν υπόψη οι συστάσεις, επομένως το εύρος ανάγνωσης του υγρόμετρου είναι 0 - 100%, και το εύρος του θερμόμετρου είναι 120 μοίρες.
Ποια δεδομένα πρέπει να εμφανίζει το θερμο-υγρόμετρο για να είναι ασφαλής η επίσκεψη στο χαμάμ της σάουνας;
Όταν η θερμοκρασία στη σάουνα είναι γύρω στους 100-110 βαθμούς, το υγρόμετρο πρέπει να δείχνει λιγότερο από 35% υγρασία. Σε ένα ατμόλουτρο, όταν η θερμοκρασία είναι 60 μοίρες, η βέλτιστη υγρασία είναι 85%.
Σωστή εγκατάσταση του θερμο-υγρόμετρου στη σάουνα
Για τις πιο ακριβείς μετρήσεις, συνιστάται η τοποθέτηση του θερμο-υγρόμετρου σε ύψος περίπου 1,6 μέτρων. Είναι βέλτιστο όταν εγκαθίσταται σε απόσταση 1,5 - 2 μέτρων από πόρτες, σόμπες και παράθυρα. Επειδή οι πηγές κρύου και θερμότητας συγχέουν την ακρίβεια των μετρήσεων.
Συνιστώμενα επίπεδα υγρασίας και θερμοκρασίας εσωτερικού χώρου:
- Ρωσική σάουνα. Είναι καλύτερο όταν το θερμόμετρο - υγρόμετρο δείχνει περίπου 75 - 85% υγρασία και + 60 - 70 βαθμούς θερμότητας.
- χαμάμ (ατμού). Το θερμο-υγρόμετρο πρέπει να δείχνει επίπεδο υγρασίας 95 - 100% και θερμοκρασία + 70 - 100 μοίρες.
- Σάουνα. Είναι βέλτιστο όταν το θερμόμετρο - υγρόμετρο δείχνει 25 - 35% υγρασία και + 100 - 110 βαθμούς θερμότητας.
- Αποχωρητήριο. Το θερμο-υγρόμετρο πρέπει να δείχνει 90 - 100% υγρασία και + 30 - 40 βαθμούς θερμότητας.
- δωμάτιο ανάπαυσης. Συνιστάται οι ενδείξεις του θερμο-υγρόμετρου να είναι 30 - 60% υγρασία και +20 - 25 βαθμούς θερμότητας.
Τηρώντας τη σωστή αναλογία θερμοκρασίας και υγρασίας, οι διαδικασίες σάουνας θα είναι ευχάριστες και ωφέλιμες για τον οργανισμό.
Technical specification
- Χώρα παραγωγής Λατβία
- Βάρος 0.4000
Shipping information
Προτεραιότητα της εταιρείας μας είναι να παραδίδουμε προϊόντα υψηλής ποιότητας στους πελάτες τη στιγμή που τους βολεύει σε ένα μέρος της επιλογής τους.
Αποστέλλουμε εμπορεύματα σε όλες τις χώρες του κόσμου, εάν δεν βρείτε τη χώρα ή την πόλη που χρειάζεστε κατά την επιλογή της διεύθυνσης παράδοσης, επικοινωνήστε μαζί μας μέσω e-mail [email protected] ή καλέστε τον αριθμό τηλεφώνου επικοινωνίας, η τιμή παράδοσης θα να υπολογιστεί μεμονωμένα.
Η παράδοση είναι πάντα διαθέσιμη.
Πληροφορίες Παράδοσης:
Η προετοιμασία της παραγγελίας σας για αποστολή διαρκεί 2–3 εργάσιμες ημέρες από τη στιγμή που θα ληφθεί η πληρωμή στον τραπεζικό λογαριασμό του καταστήματος. Μόλις η παραγγελία σας είναι έτοιμη, θα παραδοθεί στον courier για παράδοση.
Χρόνος παράδοσης:
Η παράδοση διαρκεί συνήθως 8-10 εργάσιμες ημέρες, αλλά για μεγαλύτερες ή ογκώδεις παραγγελίες, η περίοδος παράδοσης μπορεί να διαρκέσει περισσότερο.
Λάβετε υπόψη ότι οι παραγγελίες δεν επεξεργάζονται, αποστέλλονται ή παραδίδονται τα Σαββατοκύριακα ή τις επίσημες αργίες.
Ο μέγιστος χρόνος παράδοσης δεν πρέπει να υπερβαίνει τις 4–6 εβδομάδες.
Ο χρόνος παράδοσης υπολογίζεται από τη στιγμή που η παραγγελία παραλαμβάνεται και αποστέλλεται από την αποθήκη μας. Μόλις αποσταλεί η παραγγελία, ο πελάτης θα λάβει ειδοποίηση μέσω email με όλες τις πληροφορίες παρακολούθησης της παραγγελίας του. Οι όροι παράδοσης ενδέχεται να αλλάξουν ανάλογα με την απόσταση του σημείου προορισμού.
Ο χρόνος παράδοσης στον ιστότοπο είναι κατά προσέγγιση.
Η εταιρεία δεν ευθύνεται για πιθανές καθυστερήσεις παράδοσης.
Η εταιρεία δεν ευθύνεται για την αναδιάταξη ηλεκτρολόγων ή οικοδόμων.
Σημείωση! Εάν δεν έχετε λάβει την παραγγελία σας εντός της χρονικής περιόδου που αναφέρεται παραπάνω, επικοινωνήστε με την εξυπηρέτηση πελατών μας.
Τιμές παράδοσης κατ' οίκον
Το κόστος αποστολής σε όλη την Ευρώπη υπολογίζεται σύμφωνα με τις τιμές που ορίζει η υπηρεσία ταχυμεταφορών.
Πριν από την παράδοση των εμπορευμάτων, ο ταχυμεταφορέας θα κανονίσει έναν αποδεκτό χρόνο παράδοσης για εσάς μέσω τηλεφώνου (εργάσιμες ημέρες Δευτ.-Παρασκευή 8:00 π.μ. - 5:00 μ.μ.).
Τα έξοδα αποστολής δεν περιλαμβάνονται στην τιμή του προϊόντος που καθορίζεται στο ηλεκτρονικό κατάστημα.
Το κόστος αποστολής θα προστεθεί στην αξία του καλαθιού αγορών.
Συλλογή εμπορευμάτων
Κατά την παραλαβή των παραδοθέντων εμπορευμάτων, ελέγξτε την κατάσταση της αποστολής (συσκευασία), βεβαιωθείτε ότι η συσκευασία δεν έχει παραμορφωθεί ή καταστραφεί. Εάν υποψιάζεστε ότι το δέμα έχει καταστραφεί ή παραμορφωθεί, μην υπογράψετε τα έγγραφα του πακέτου και επιστρέψτε το δέμα στον ταχυμεταφορέα. Εάν το δέμα είναι εντάξει, τότε υπογράψτε το τιμολόγιο (φορτωτική) ή άλλο έγγραφο μεταφοράς-αποδοχής αποστολής. Το υπογεγραμμένο έγγραφο αποτελεί απόδειξη ότι τα παραγγελθέντα προϊόντα παραδόθηκαν σε εσάς.
Όταν αγοράζετε προϊόντα μεγαλύτερα από 2,4 μέτρα, ο πελάτης μπορεί να χρειαστεί να κανονίσει την εκφόρτωση.
Επιστροφή των εμπορευμάτων
Κάνουμε ό,τι περνάει από το χέρι μας για να συσκευάζουμε τα προϊόντα που αγοράσαμε από εμάς. Δυστυχώς, μερικές φορές μπορεί να προκληθεί ζημιά κατά τη μεταφορά. Ακόμα κι αν δεν ξέρετε αν κάτι είναι κατεστραμμένο ή όχι, είναι πάντα καλό να τραβάτε φωτογραφίες του πακέτου που έφτασε στο smartphone σας, θα τις χρειαστείτε σε περίπτωση που γίνει κακό στο περιεχόμενο.
Εάν μπορείτε να δείτε σημάδια κατεστραμμένης συσκευασίας, ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα:
1. Τραβήξτε φωτογραφίες της συσκευασίας και βεβαιωθείτε ότι είναι ορατή η ζημιά.
2. Αποσυσκευάστε την παραγγελία σας και ελέγξτε εάν κάποιο προϊόν έχει υποστεί βλάβη, τραβήξτε μια φωτογραφία του κατεστραμμένου αντικειμένου.
3. Εάν υπάρχει παράβαση, ενημερώστε μας μέσω email [email protected]
Σημείωση! Για όλες τις αξιώσεις για κατεστραμμένα ή σπασμένα εμπορεύματα, πρέπει να υποβάλετε την αξίωσή σας εντός μίας (1) εργάσιμης ημέρας από την ημερομηνία παράδοσης. Η Εταιρεία πρέπει να λάβει πλήρη στοιχεία και περιγραφή σε γραπτή μορφή με συνημμένες φωτογραφίες των κατεστραμμένων εμπορευμάτων.
Όταν ο αγοραστής αρνείται να δεχτεί τα παραδοθέντα αγαθά που δεν είναι ελαττωματικά, πρέπει να πληρώσει τα έξοδα επιστροφής των αγαθών σε εμάς.
Εάν έχετε οποιαδήποτε αιτήματα ή σχόλια σχετικά με τις υπηρεσίες παράδοσης αγαθών, επικοινωνήστε μαζί μας μέσω e-mail ή τηλεφώνου. Σίγουρα θα εξετάσουμε τις επιθυμίες σας.